loading...
دنیایی رایگان برای دانلود
رضا بازدید : 15 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)
دانلود Amazing Alex - بازی موبایل الکس شگفت انگیز

 

(91/7/27) تغییرات:

جایگزین شدن نسخه جدید 1.0.4 برای اندروید

یک بازی پازل شگفت انگیز از سازنده بازی پرندگان خشمگین.

با الکس شگفت انگیز ملاقات کنید! این پسر بچه با قوه تخیل بی حد و حصر و با اسباب بازی های خود شما را به ماجراجویی دعوت می کند. از تمیز کردن اتاق او تا مبارزه با روبوت کاغذی او در حیات خلوتش الکس زنجیره ای شکفت انگیز را برای انجام کارهایش در نهایت تفریح برای شما به ارمغان می آورد. پس با او در بیش از ۱۰۰ سطح چالش برانگیز همراه باشید
رضا بازدید : 26 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)
دانلود iStunt 2 - بازی موبایل اسکی

بازی 2 iStunt یک عنوان جذاب و اعتیاد آور از دسته بازی های ورزشی می باشد که با گرافیک قابل قبول خود و گیم پلی بسیار عالی ساعت ها شما را مشغول می کند. این بازی زیبا بیشتر بر اساس قوانین فیزیک بوده و شما با کنترل مناسب و به موقع شخص اسنوبورد سوار باید او را از مسیر تعیین شده به خط پایان برسانید.

رضا بازدید : 35 چهارشنبه 26 مهر 1391 نظرات (0)
دانلود The Lorax 2012 - انیمیشن لوراکس

این فیلم داستان پسر ۱۲ ساله ای به نام «تد» است که در جهانی زندگی می کند که همه چیز به غیر از انسانها مصنوعی و غیرواقعی هستند. او عاشق دختری زیبا به نام «اودری» هست و دوست دارد یکی از آرزو های این دختر را براورده کند و آن آرزو این است که باید یک برگی از درختی واقعی پیدا کند. او با موجود چموش جنگل یعنی «لوراکس» همراه می شود و به دنبال درختی واقعی در جهانی غیر واقعی می گردند...

رضا بازدید : 28 یکشنبه 23 مهر 1391 نظرات (0)
دانلود The Pirates! Band of Misfits 2012 - انیمیشن دزدان دریایی! گروه ناجور

کاپیتان دزدان دریایی وارد ماجرایی می شود که در آن قصد دارد رقیبان اصلی خود بلامی سیاه و کوتلاس لیز را شکست داده تا جایزه بزرگ دزدان دریایی را بدست آورد. این ماجرا کاپیتان و خدمه اش را از ساحل جزیره خونی به خیابان های مه آلود لندن می برد ...

رضا بازدید : 35 یکشنبه 23 مهر 1391 نظرات (0)
دانلود Resident Evil: Degeneration 2008 - انیمیشن اهریمن مقیم: انحطاط

فیلم روایتگر داستان لیون اسکات کندی و کلیر ردفیلد،‌ دو قهرمان قدیمی بازی جذاب رزیدنت اویل هستند که هفت سال بعد از وقایع راکون سیتی دوباره در یک فرودگاه با یک‌دیگر روبرو می‌شوند و باید در مدت 4 ساعت خطر حمله بیوتروریستی به وقوع پیوسته در فرودگاه را خنثی کنند.

رضا بازدید : 28 یکشنبه 23 مهر 1391 نظرات (0)
دانلود Madagascar 3: Europe's Most Wanted - انیمیشن ماداگاسکار 3

این انیمیشن درباره 4 حیوان به نام «آلکس (شیر)»، «مارتی (گورخر)»، «ملمن (زرافه)» و «گلوریا (اسب آبی)» است. این حیوانات در قسمت جدید هم در تلاش هستند تا به باغ وحش نیویورک برگردند و در راه برگشت در حالی که از اروپا می گذرند برای اینکه کمتر جلب توجه کنند،‌ به یک سیرک سیار می پیوندند...

رضا بازدید : 27 یکشنبه 23 مهر 1391 نظرات (0)
دانلود Avast! Offline Update - آپدیت آفلاین آنتی ویروس اوست

با مسدود شدن IP‌های ایرانی در اوایل خرداد 1391 توسط سرور آپدیت آنتی ویروس Avast امکان آپدیت آنلاین محصولات این شرکت از داخل ایران غیر ممکن شد. به همین دلیل فایل آپدیت آفلاین این آنتی ویروس بر روی سرور پی سی دانلود قرار داده شد و با ارائه منظم آن، امکان آپدیت این آنتی ویروس برای کاربران فراهم خواهد شد.

رضا بازدید : 52 یکشنبه 23 مهر 1391 نظرات (0)
دانلود 504 Essential Words v7.7 x86/x64 - نرم افزار آموزش 504 لغت ضروری مکالمه زبان انگلیسی

امروزه آشنایی و یا حتی تسلط بر زبان انگلیسی یکی از اصلی ترین نیازهای اغلب افراد می باشد. در محیط کار یا اینترنت و یا مطالعه و یا مکالمه آشنایی با این زبان یکی از ضروریات این دوره از زمان بوده و یادگیری این زبان صد در صد در بهبود و پیشرفت سایر امور مرتبط با زندگی و یا شغل و حرفه تأثیر بسزایی خواهد داشت. در رابطه با همین موضوع نرم افزاری تهیه شده است با نام 504 لغت ضروری مکالمه زبان انگیسی که استفاده از آن می تواند یکی از روش های خوب برای یادگیری زبان انگلیسی باشد. این نرم افزار در کنار ترجمه لغات و مترادف آن ها امکاناتی نیز برای تلفظ و ... دارا می باشد.

رضا بازدید : 19 یکشنبه 23 مهر 1391 نظرات (1)
دانلود کرک ویندوز 8 - فعال سازی و رفع محدودیت زمانی ویندوز 8
(91/7/2) تغییرات:

- ابزار تغییر تصویر پروفایل و عکس پس زمینه مترو اضافه گردید!

پس از نصب ویندوز 8، مایکروسافت به مدت 30 روز به شما فرصت می دهد تا از ویندوز استفاده کنید و آن را مورد سنجش خود قرار دهید و چنانچه از قابلیت های ویندوز راضی بودید می بایستی نسبت به خرید شماره سریال قانونی اقدام کرده و ویندوز خود را از طریق اینترنت فعال کنید، ولی از آنجایی که بسیاری از کاربران ایرانی ویندوز را به صورت غیر قانونی نصب می کنند و از طرفی هم امکان خرید ویندوز برای بسیاری از کاربران مهیا نیست، کاربران همواره به دنبال رفع این محدودیت زمانی ویندوز 8 هستند.

به دلیل اینکه به تازگی ویندوز 8 منتشر شده است، هنوز کرک 100% مطمئنی برای این ویندوز ارائه نشده است در ادامه این مطلب شما می توانید جدیدترین کرک های عرضه شده جهت رفع محدودیت زمانی ویندوز 8 و نحوه فعال سازی آن را دریافت کنید.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 51
  • بازدید کلی : 1,311